Web Oficial Turismo de Villaviciosa (Asturias)
Síguenos
Compartir: Compartir
  • Facebook
  • Twitter
  • WhatsApp (en nueva ventana)
  • Mail (en nueva ventana)

Cuentos, Conseyes y Marionetes

Cuenta cuentos

Cuentos de Elisabet Martín con adaptaciones de textos de Carlo Frabetti y Xosé María Álvarez Cáccamo en lengua asturiana.

"Cuentos, Conseyes y Marionetes" ye un cunta cuentos qu'aúne Conseyes y Cuentu narrativo y Poesía.

 Jueves 22 de Abril - Casa de los Hevia - 18 horas

Les conseyes son narraciones nes cualos tresmítense enseñances o moralejas. De la mesma podemos esplicar el significáu de les moralejas qu'escuenden -yos conseyes: una moraleja (del llatín morāli ) ye una "llección o enseñanza que se deduz d'un cuentu, fábula, exemplu, anécdota, etcétera". Tratar d'una enseñanza que sirve de llección para'l vivir humanu y qu'apurre a la conocencia de lo que se considera moral que xeneralmente se tresmite por aciu un relatu históricu o una narración ficticia, y qu'evita los prexuicios y estereotipos que torguen la so real comprensión, implicando que'l mesmu oyente o espectador determine por sí mesmu cuál ye la enseñanza.

Un cuentu (del llatín, compŭlos tos, cuenta) ye una narración curtia creada por unu o dellos autores, basada en fechos reales o ficticios, que la so entama ye protagonizada por un grupu amenorgáu de personaxes y con un argumentu relativamente senciellu.

IMPORTANTE: Aforo muy limitado por protocolo de prevención COVID19

Entradas gratuitas disponibles en la Oficina de Turismo, hasta fin de existencias

Obligatorio uso de mascarilla, higiene de manos y mantenimiento de distancia. Prohibido acceso con síntomas, en cuarentena o aislamiento

Web Oficial Turismo de Villaviciosa (Asturias)
OFICINA DE TURISMO
C/ Del Agua nº 29 “Casa de los Hevia”
33300 Villaviciosa
ASTURIAS
Comarca de la Sidra Asturias Paraíso Natural Ayuntamiento de Villaviciosa
Ayuntamiento de Villaviciosa © 2021